Thee (eigenlijk was vruchtensap op thee moment!) had ik met iemand die zeer actief in de nieuwe leeftijd scène is. We raakten aan de praat over de uitdagingen die geestelijke ondernemers lijken te worden geconfronteerd, en iets wat die hij zei deed me denken over het een paar dagen later. Hij zei dat een van de uitdagingen die genezers, spirituele leraren, intuitives hebben is het gebrek aan klanten, omdat er een hogere levering van beoefenaars dan er klanten zijn. Ik niet oneens met hem op dat moment als het niet me als iets ongewoons op dat moment lijkt als dit wat meeste beoefenaars worden uitgedaagd was door.
Hoe dan ook, een paar dagen later ik dacht de verklaring: "Levering is meer dan de vraag" en vervolgens sloeg het me dat dit niet precies waar is. Nou, in ieder geval niet voor mij. Wat ik heb gedaan in mijn werk is dat ik heb gemaakt met programma's die uniek zijn mijn eigen hoewel ik sommige van dezelfde vaardigheden hebben als andere beoefenaars daar. Omdat de programma's uniek zijn, dit betekent dat de doelgroep die ik spreek ook een unieke heeft demografische. En deze groep mensen zijn op zoek naar iets die ik ben het verstrekken. In wezen is de levering veel lager dan de vraag.
Beoefenaars zoals yoga-instructeurs, coaches, genezers, intuïtieve adviseurs/lezers enz zijn gericht op de dezelfde groep van mensen in hun eigen industrie die onvermijdelijk betekent dat ze concurreren met andere beoefenaars van de dezelfde handel. Sommige hebben gepoogd te zelf apart gezet doordat verschillende in de kenmerken van hun diensten, maar het is niet duidelijk genoeg aan het publiek dat dit zo is.
Een paar maanden geleden, toen ik vergemakkelijkt de workshop zijn van grotere dienst door steeds meer Clients er waren twee yoga-instructeurs aanwezig. In de loop van de dag terwijl we door de mentaliteit en business model makeovers gingen, we gemaakt twee unieke doelgroep voor elk van hen met behulp van de unieke vaardigheden van elke persoon. Dus hoewel ze beide yoga-instructeurs waren ze niet aan dezelfde mensen bereiken werden. En in wezen de vraag naar hun unieke vaardigheden is veel groter dan het aanbod.
Deel van de reden waarom sommige beoefenaars '' met elkaar concurrerende zijn is omdat ze bang zijn om te zelf apart gezet. Ze zijn bang om zichzelf markt als het aanbieden van een unieke dienst met behulp van hun unieke vaardigheden wegens hun gebrek aan zelfvertrouwen. En sommige beoefenaars zijn ook zeer strijdig geweest in hun ideologie — ze willen meer klanten, maar zijn bang om te markt zelf angst voor worden beoordeeld dat ze zijn 'uitverkoop'. En een van de uitdagingen waar zij voor staan is ze willen niet worden weergegeven zoals ze hebben gecommercialiseerd hun dienst. Het ding is moet worden gecommercialiseerd. De definitie van commercialisering is methoden van het bedrijfsleven voor winst toe te passen. Ik vraag me af wie gaat in bedrijf om geld te verliezen?
Commercialisering vele beoefenaars middelen een hond eet hond wereld. Maar het hoeft niet te worden op deze manier. Als beoefenaars ervan overtuigd zijn dat hun diensten een verschil in other people's lives maken moeten dan ze doen wat ze kunnen om ervoor te zorgen dat mensen over hen weten. Sommige van de beoefenaars zijn zo getalenteerd en zij kunnen zelfs levens redden maar hun gebrek aan marketing is niet laten levens redden.
We weten allemaal dat klanten doen niet drop-down van onze ronden uit de hemel geen kwestie hoe hard we bidden. We hebben elk om verantwoordelijkheid te nemen om daar te zetten het woord uit dat wat we dragen bij tot de wereld een verschil maakt.
Shamala Tan is een intuïtieve levensbus assisteren van anderen te vinden en hun leven doel te realiseren. Ze is ook bekend als de "Life Purpose Markswoman" voor haar zeer hoog succestarief met haar gelukkig en tevreden klanten. Controleer haar website http://www.shamalatan.com/ voor een aanstaande resource waarin u test zelf om te zien waar je leven doel ligt. U kunt contact opnemen met Shamala op info@shamalatan.com
No comments:
Post a Comment