In de hedendaagse snel bewegende, geglobaliseerde wereld, veel mensen last van het moderne probleem van informatie-overload. Wij krijgen gebombardeerd door TV, radio, Kranten, tijdschriften en het Internet, en de gemiddelde persoon ziet ongeveer 10.000 advertenties per dag.
Dientengevolge, krijgen wij intellectueel, emotioneel en psychologisch overbelast over de manier waarop die we moeten leven. Dit betekent dat u beginnen te twijfelen jezelf, omdat je leeft van buiten naar binnen. De media en de mensen om je heen zijn vertellen u hoe u moet leven, dat u dat BMW en die moet boot. Omdat uw vrienden het doen, en dus moet je. In deze scramble houden, niet u stop en vraag jezelf af of u eigenlijk wilt, of zelfs dat het is logisch.
De psychologische literatuur noemt dit "normatieve invloed", en in de marketing is het bekend als "sociaal bewijs".
Is het niet tijd voor u om in aanraking opnieuw met wat voor u belangrijk is?
U als een business persoon zal hebben gemerkt dat de druk van het doen van meer en meer in het bedrijf niet u het succes krijgt is en meer resultaten dat u hoopt voor, omdat u te zijn ingehaald met "doen".
Nu, actie ondernemen is een zeer belangrijk onderdeel van zakelijk succes, vooral wanneer de actie is gepland en relevant is voor een goed instellen doel. In een toekomstig artikel, zullen we kijken hoe kunt u instellen van haalbare doelen en een actieplan waarmee u uw doelen te bereiken veel gemakkelijker maken.
Dit artikel toont u hoe u de kleine dingen in de manier waarop u denken en doen, met andere woorden wijzigen en dingen aan de binnenkant, die vervolgens een grote impact op uw succes hebben kunt wijzigen. We zullen kijken naar de 5 belangrijke factoren van succes en hoe u hen kunt toepassen in uw bedrijf en in je leven.
Dit betekent dat zelfs als je niet in het bedrijfsleven, dit is voor u, omdat deze wijzigingen inside-out doen niet alleen transformeren bedrijf, zij kunnen transformeren leven, omdat ze van binnenuit komen.
Wijzigingen van binnen naar buiten wordt gemaakt hefboomwerking, en dit heeft een diepgaand effect op het bedrijfsleven. W. clement Stone zegt het prachtig als hij schrijft "weinig scharnieren swing grote deuren". Omdat door kleine aanpassingen te maken kunt u grote resultaten. Dit heet hefboomeffect.
Maak je deze gemeenschappelijke fouten?
Er is een interessant onderzoek gedaan door Pham en Taylor aan de Universiteit van Californië. Ze nam 5000 studenten en vroeg hen wat hun doelen waren. Ze hadden allemaal grote doelen en alle van hen had de grootste bedoelingen om deze doelen te bereiken. Toen zij 5 jaar later opgevolgd, vonden zij dat slechts 10% hun doel bereikt. Nu, het is interessant om te controleren wat deze 10% deed dat afweek van de 90% die niet hun doelen te bereiken.
Wat niet werkt?(Vergeet niet, 90% van de deelnemers deed dit. Als u zijn momenteel bezig met deze... GOEDE! Dit betekent dat er is ruimte voor verbetering!)
Visualiseren hoe perfect je leven zal worden wanneer _______ happensFocus op de negativeTry te onderdrukken nutteloze thoughtsRely op wilskracht (en grit uw tanden) jezelf motiveren door te focussen op iemand bewonderen uHier is wat werkt (dit is wat de 10% van de deelnemers die hun resultaten bereikt deed)
Visualiseren het pad en de acties die u moet nemen om succes, niet alleen uw bestemming te bereiken. Dit zal leiden tot een stappenplan toestaand u om uw doel te bereiken.Concentreren op de positieve aspecten van het bereiken van uw doel, en met een objectieve controlelijst. Bijvoorbeeld zou kunnen één item op dat controlelijst zijn, "welke kwaliteiten zal ik genieten wanneer ik mijn doel te bereiken?"Opnemen van uw vooruitgang langs de weg. Een spreadsheet softwareprogramma werkt goed voor dit waar kunt u het opstellen van grafieken te maken van een visuele weergave van hoe ver u bent gekomen.Belonen uw vooruitgang. Deze beloningen en vieringen hoeft te groot zijn. Extra verlof, of een lekkere maaltijd in een restaurant werkt goed.Vertel anderen over uw doel. Dit houdt u verantwoordelijk en is een belangrijke bron van het hefboomeffect.Beklimmen van de berg niet op uw eigen!
Een reeks studies, vinden ditmaal uitgevoerd door Simone SNALLE bij de Universiteit van Plymouth, de volgende interessante resultaten:
Deelnemers werden meegenomen naar de voet van een berg. Ze werden vervolgens gevraagd om te schatten hoe steil de berg was, en hoe moeilijk het zou zijn te klimmen.
Deelnemers die er met een vriend waren naar schatting de berg als 15% gemakkelijker te beklimmen dan de deelnemers die er op hun eigen waren.
Wat dit betekent is dat wanneer u een doel of een resultaat te bereiken uiteengezet, het makkelijker maakt wanneer u iemand met u, zeggen een vriend of een partner. Kunnen zij de stappen met u, kunnen zij er met u en zeer belangrijk, ze houden u verantwoordelijk.
Een studie van 1999 tussen door Brigham Young University toont aan dat, in aanvulling op met een duidelijk doel, het maken van een actieplan, en meten van uw resultaten, hebt u een coach of een mentor die in het bezit u verantwoordelijk, heb je een 95% kans op meer succes dan als u het op uw eigen zonder een duidelijk doel en een plan op hoe om het te bereiken doet.
Maak een verbintenis en denk aan een ding uit dit artikel dat je gaat om uit te voeren vandaag. Of misschien heb je al begonnen om een van de dingen die u hebt gelezen over hier. En als u een verandering van binnen naar buiten merken bent, ik kijk uit naar het lezen van uw reacties, opmerkingen en meningen hieronder.
Voor uw succes from the inside out
No comments:
Post a Comment